Перейти до основного вмісту

Чому у Носівці не ростуть банани



Комуністична партія Радянського Союзу дуже любила негрів. Мабуть тому, що негри в основній своїй масі не були розбалувані загниваючими капіталістичними цінностями. Отож, відразу після ХХІІ з’їзду КПРС, делегати від Носівського району за завданням ЦК полетіли в Африку для передачі досвіду по вирощуванню кукурудзи в окремо взятому негритянському колгоспі. 
Нашим делегатам в Африці сподобалось все. Особливо те, що місцеві колгоспники крім танців під бубон більше нічого не роблять, а все навколо росте само собою і дає по 2-3 врожаї на рік. Ну, майже, комунізм! Особливо сподобались банани - і смачно і корисно і здалеку схоже на кукурудзу. Ото ж вирішили розводити банани у себе. За пляшку перцівки і дзеркальце виміняли у голови негритянського колгоспу жменю насіння бананів, та по цьому й вилетіли на батьківщину.
Посіяли банани прямо перед райкомом. Дуже зручно – можна пригостити перевіряючих з обкому чи навіть з ЦК екзотичним продуктом, та й закуска поряд, сама лізе у вікно. Сходів чекали два роки. Не дочекавшись, перший секретар райкому партії видав наказ: «Щоб сходило!». Природа не могла не послухатись більшовицького наказу, тож поступово почало сходити. Правда, не те, чого чекали, але все ж таки.
Ось чому у Носівці не ростуть банани. Зате перед будівлею колишнього райкому партії ростуть дерева, які невдовзі можна буде спиляти на дрова.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Школі - гаплик

Не школі в цілому, як структурі з передачі знань з покоління в покоління, а школі зокрема, з її будівлями, опаленням, ремонтами, директором, завучами і педколективом, зі «здайте гроші на штори», «до дошки піде…», «а голову ти не забув?»... Цій школі, точно – гаплик. Як і більшість гапликів, цей гаплик також підкрався непомітно. З появою сучасних засобів комунікації, школа перестає бути єдиним місцем, де відбувається передача знань. Незабутня Катерина Кузьмівна ще у кінці 1960-х попереджала: «вдома не бешкетуйте, а вчіть уроки – я по телевізору все бачу». Я сам, як і більшість моїх однокласників, кілька днів вдома вечері до телевізора не підходили, а дехто, навіть показував телевізору зошити з виконаним домашнім завданням. Трохи згодом дійшло, що тодішня техніка ще не здатна на дистанційне навчання. На відміну від сучасної. Саме з її можливостями, останнім часом з перемінним успіхом тривали спроби невеликих гапличків. Проте, початок сучасному гаплику поклав COVID-19, який в основних рис...

Школі - гаплик 2

Перша серія не пройшла не поміченою, а навпаки, викликала ряд питань і зауважень. Тож, щоб детальніше окреслити ситуацію з сучасною школою, пропоную переглянути другу серію, в якій жодних висновків робити не буду. Лише інформація для роздумів, або погляд стороннього. Частенько задумуюсь над тим, чому мене до цих пір цікавить школа? В кінці-кінців, дійшов висновку - це через те, що вона, зараза, свого часу завдала мені таку психологічну травму, яка залишилась на все життя. І це при тому, що я не був серед гірших учнів, скоріше навпаки. А якою ж має бути травма у тих, що не навпаки?  Ранками, за ногу стягуючи мене з ліжка, мати повторювала: «ось виростеш, будеш згадувати шкільні роки, як кращі роки у своєму житті». Ні, не згадую такого, не були вони кращими, хоч убий. Що ж там відбувається у тій школі, що вона так травмує дітей? По суті, нічого складного, передача – прийом інформації між суб’єктами процесу.  І все, більше нічого. Точно так само, як іде передача і прийом радіосиг...

Ковчег у камені

(уривок із хронік Глибокої Цивілізації) Світ нагорі мертвий. Колись, дуже давно, там були океани, дерева, вітер. Там жили істоти, які називали себе людьми. Вони ходили босоніж по траві, сміялися під дощем, дивилися на зірки, не знаючи, що ті — вогні їхньої долі. Але коли Сонце роздулося, поглинуло Меркурій, випалило Венеру і злизало атмосферу Землі, люди вже були готові. Вони спустилися під землю. Ми — їхні нащадки. І ми вже не люди в їхньому сенсі. Ми стали іншими. Глибоко під колишніми континентами лежать Міста-Камені. Кожне — як метелик у коконі. Вони живляться геотермальним теплом, циркулюють воду в замкнених колах, створюють кисень у фотобіореакторах, вирощують їжу в грибних садах. Біолюмінесцентні стіни світять м’яко, наче згадка про Сонце. Ми більше не потребуємо зірок. Інтелект людства зберігається в Хроносховищах — великих архівах пам’яті, де думки і спогади записані в кварцових матрицях. Діти вчаться говорити не словами, а світлом і ритмом — ми розуміємо одне одного глиб...