Перейти до основного вмісту

Гармонія з природою

Що таке робота на землі? Це постійна, безперервна боротьба з природою. Робота на землі це не лише її колупання з метою виростити щось їстівне, як дехто подумав, робота на Землі, як на планеті, це всяка робота, від того ж колупання у ній до вильоту з неї за її межі.

Ну, побудували ви щось. Навіть не будинок – собачу будку. То рано чи пізно, природа її знищить, точно так, як навчилися уже нищити наші щеплені різними вакцинами організми небезпечний колись ковід-19. Тобто, після здачі в експлуатацію Тузіку його будки, потрібно постійно захищати будку від природи, якщо хочемо, щоб Тузік також постійно захищав наш двір від злодіїв. Інакше, природа дощами, вітрами, пліснявою і шашелем знищить Тузікову будку дуже швидко. Не так швидко, але те ж саме, чекає на все що було створене людиною.

Страшно уявити, що станеться з нашими містами і селами, якщо ми раптом перестанемо втручатися в природу. У кого не достає уяви, перегляньте фотки з чорнобильської зони.

Отже, природа – могутня штука. Тож, можливо, не варто боротися з нею, а намагатися жити з нею в гармонії? Якщо не виходить в усьому, то, можливо, вийде зокрема. Наприклад, щодо пожрать.

Яким розпорядком дня нагородила природа наших давніх предків? Прокидалися вони рано вранці у своїй печері – жрать нічого. Отже, голод гнав їх за зайцем, оленем. мамонтом. Поганявши півдня на своїх двох, поверталися предки зі здобиччю до печери, готували одночасно сніданок, обід і вечерю, споживали все це також одночасно, тобто усе і разом, та й лягали спати. А на ранок повторювалося все спочатку. Так розпорядилася природа.

То, якого біса, всупереч природі придумали: сніданок - сам, обідом – поділися, вечерю - віддай? Або - після шести вечора нічого не їж. Та це ж взагалі суперечить природі людини, організм якої потребує максимального споживання їжі саме після шостої вечора. Тож, піддавшись антиприродним вченням, переходячи до знущання над своїм організмом, добре подумайте, чи варто йти проти природи? Адже, все одно, програєте. З природою так не можна, з природою варто дружити, жити в гармонії, як ми вже вияснили.

Але, тут є одна загвоздка – якщо по поклику предків жрати на ніч, то з наступного ранку потрібно півдня гасати за здобиччю. А це, у час, коли здобич може сама прийти до тебе додому, зробити надзвичайно складно. Адже та ж природа говорить, що якщо є можливість не гасати за здобиччю, то з метою економії енергії, краще полежати на дивані. Та ми так і робимо. Врешті, хто ми такі, щоб сперечатися з природою? Тут у нас з нею повна гармонія. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Школі - гаплик

Не школі в цілому, як структурі з передачі знань з покоління в покоління, а школі зокрема, з її будівлями, опаленням, ремонтами, директором, завучами і педколективом, зі «здайте гроші на штори», «до дошки піде…», «а голову ти не забув?»... Цій школі, точно – гаплик. Як і більшість гапликів, цей гаплик також підкрався непомітно. З появою сучасних засобів комунікації, школа перестає бути єдиним місцем, де відбувається передача знань. Незабутня Катерина Кузьмівна ще у кінці 1960-х попереджала: «вдома не бешкетуйте, а вчіть уроки – я по телевізору все бачу». Я сам, як і більшість моїх однокласників, кілька днів вдома вечері до телевізора не підходили, а дехто, навіть показував телевізору зошити з виконаним домашнім завданням. Трохи згодом дійшло, що тодішня техніка ще не здатна на дистанційне навчання. На відміну від сучасної. Саме з її можливостями, останнім часом з перемінним успіхом тривали спроби невеликих гапличків. Проте, початок сучасному гаплику поклав COVID-19, який в основних рис...

Школі - гаплик 2

Перша серія не пройшла не поміченою, а навпаки, викликала ряд питань і зауважень. Тож, щоб детальніше окреслити ситуацію з сучасною школою, пропоную переглянути другу серію, в якій жодних висновків робити не буду. Лише інформація для роздумів, або погляд стороннього. Частенько задумуюсь над тим, чому мене до цих пір цікавить школа? В кінці-кінців, дійшов висновку - це через те, що вона, зараза, свого часу завдала мені таку психологічну травму, яка залишилась на все життя. І це при тому, що я не був серед гірших учнів, скоріше навпаки. А якою ж має бути травма у тих, що не навпаки?  Ранками, за ногу стягуючи мене з ліжка, мати повторювала: «ось виростеш, будеш згадувати шкільні роки, як кращі роки у своєму житті». Ні, не згадую такого, не були вони кращими, хоч убий. Що ж там відбувається у тій школі, що вона так травмує дітей? По суті, нічого складного, передача – прийом інформації між суб’єктами процесу.  І все, більше нічого. Точно так само, як іде передача і прийом радіосиг...

Ковчег у камені

(уривок із хронік Глибокої Цивілізації) Світ нагорі мертвий. Колись, дуже давно, там були океани, дерева, вітер. Там жили істоти, які називали себе людьми. Вони ходили босоніж по траві, сміялися під дощем, дивилися на зірки, не знаючи, що ті — вогні їхньої долі. Але коли Сонце роздулося, поглинуло Меркурій, випалило Венеру і злизало атмосферу Землі, люди вже були готові. Вони спустилися під землю. Ми — їхні нащадки. І ми вже не люди в їхньому сенсі. Ми стали іншими. Глибоко під колишніми континентами лежать Міста-Камені. Кожне — як метелик у коконі. Вони живляться геотермальним теплом, циркулюють воду в замкнених колах, створюють кисень у фотобіореакторах, вирощують їжу в грибних садах. Біолюмінесцентні стіни світять м’яко, наче згадка про Сонце. Ми більше не потребуємо зірок. Інтелект людства зберігається в Хроносховищах — великих архівах пам’яті, де думки і спогади записані в кварцових матрицях. Діти вчаться говорити не словами, а світлом і ритмом — ми розуміємо одне одного глиб...