Перейти до основного вмісту

Прогрес

Я оце подумав, яка тільки нудна робота була у мене ще 2-3 роки тому.
Приходить дядя:
- Хочу зробить пристройку до хати.
- А ти хто такий?
- Паспорт, код.
- Шо в тебе з землею?
- Державний акт.
- Картінку намалював?
- Ні.
- Тоді давай намалюємо разом. Розміри хати? Відстань від хати до забора? А до сарая? А до сусіда? Пристройка скільки на скільки? З кирпича...
Через п'ять хвилин ескіз готовий. Пишемо заяву.
- Все, дядя, їзжай додому, через тиждень приїдеш.
Через тиждень дядя являється.
- Ось тобі Будівельний паспорт, Повідомлення в інспекцію напишеш сам, чи допомогти?
- Та-а-а.
- Поняв, дядя, ось тобі бланк, шо не понятно - питай.
Оце і вся робота.
Зато січас...
Приходить дядя до мене на четвертий поверх:
- Хочу зробить пристройку до хати.
- Дядя, ти шо, зовсім тю-тю, чи придурюєшся? Надворі ж двадцять перше сторіччя, і на нас наступив науково-технічний прогрес. Як можна бути таким тупим? Ти шо, тєлєвізора не дивишся?  Спеціально ж для вас, щоб ви не шастали по кабінєтам, не відволікали нас від роботи, шоб ти, дядя, не приніс мені пляшку горілки, чи, не дай Бог, кон'яку за надану тобі послугу, у нас, як і у всього прогресивного чєловєчєства, створено ЦНАП. Так, шо, дуй, дядя, на перший поверх, там тебе обслужать.
Через десять хвилин дзвонить Лєна з ЦНАП:
- Тут у мене мужчіна...
Спускаюсь на низ. Сидить дядя проти Лєни, яка геройськи сражається з компом:
- Може тицьнуть сюди?
Я дивлюсь на це АРМ ЦНАП, як баран на нові ворота:
- Давай!
- Пішло, - повідомляє Лєна.
Біжу до себе на четвертий, дивлюся, можливо й пішло, але, схоже, кудись не туди. У всякому разі до мене не дійшло.
Спускаюсь, Лєна радісно повідомляє:
- Це не наша проблєма, тікі шо EDESB виписали!
- Шо, - питає схвильований від такого натиску прогресу дядя.
- Тобі краще про це не знати, - відповідаю, - їзжай додому, я тобі передзвоню.
І дійсно, айтішники хлопці завзяті, за тиждень впоралися таки з цим EDESB, і дядіна заява надійшла.
Давлюся, а дядя відстань до хати сусіда не вказав. Дзвоню:
- Дядя, візьми рулєтку, і поміряй відстань від забора до сусідської хати.
- Як я поміряю, коли він у мене курей покарав, і ми вже двадцять років з ним не розмовляємо.
- Ну, прикинь на глаз.
- Метров шишнадцять.
Перевіряю у себе по зйомці, правда дуже древній -  виходить п'ять метрів.
Коротше, шляхом телефонних переговорів виясняємо, шо дядя прикидає відстань не до того сусіда.
Владнавши всі питання, сідаю робить Будівельний паспорт, і тут у мене вискакує EDESB.
Термінове, першочергове, але EDESB.
Поки специ миши і клави вирішують проблему, звонить дядя:
- Я вже завіз кирпич, і толока у мене у неділю.
- Дядя, - кажу, - перший твій ворог - сусід. Крім нього, твоя стройка нікого не хвилює. Роби, як хочеш. За Будівельним паспортом можеш не приїжджать, я тобі його скину на вайбер.
- На шо?
І тут я розумію, шо для дяді вайбер, як для мене спін протона, і питати, чи він зареєстрований у "Дії" уже нема жодного сенсу.
- Я тобі позвоню, запишеш номер.
Через пару місяців являється дядя.
- Мене послали з БТІ.
- А ти шо, уже построївся?
- Ага.
- А повідомлення?
- Яке?
І тут починається друга серія взаємовідносин дяді з технічним прогресом, у якій дядя з усіх сил старається зрозуміти, як йому полегшив життя цей самий технічний прогрес.
Проте, залишимо дядю у спокої, у нас самих проблем вистачає.Я лише хочу на основі вищезложеного вияснити, з чого почати, щоб роботу УОМА визнали важкою і шкідливою. Лікарі говорять, що молоко дуже покращує роботу мозку і діє заспокійливо на нервову систему.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Школі - гаплик

Не школі в цілому, як структурі з передачі знань з покоління в покоління, а школі зокрема, з її будівлями, опаленням, ремонтами, директором, завучами і педколективом, зі «здайте гроші на штори», «до дошки піде…», «а голову ти не забув?»... Цій школі, точно – гаплик. Як і більшість гапликів, цей гаплик також підкрався непомітно. З появою сучасних засобів комунікації, школа перестає бути єдиним місцем, де відбувається передача знань. Незабутня Катерина Кузьмівна ще у кінці 1960-х попереджала: «вдома не бешкетуйте, а вчіть уроки – я по телевізору все бачу». Я сам, як і більшість моїх однокласників, кілька днів вдома вечері до телевізора не підходили, а дехто, навіть показував телевізору зошити з виконаним домашнім завданням. Трохи згодом дійшло, що тодішня техніка ще не здатна на дистанційне навчання. На відміну від сучасної. Саме з її можливостями, останнім часом з перемінним успіхом тривали спроби невеликих гапличків. Проте, початок сучасному гаплику поклав COVID-19, який в основних рис...

Школі - гаплик 2

Перша серія не пройшла не поміченою, а навпаки, викликала ряд питань і зауважень. Тож, щоб детальніше окреслити ситуацію з сучасною школою, пропоную переглянути другу серію, в якій жодних висновків робити не буду. Лише інформація для роздумів, або погляд стороннього. Частенько задумуюсь над тим, чому мене до цих пір цікавить школа? В кінці-кінців, дійшов висновку - це через те, що вона, зараза, свого часу завдала мені таку психологічну травму, яка залишилась на все життя. І це при тому, що я не був серед гірших учнів, скоріше навпаки. А якою ж має бути травма у тих, що не навпаки?  Ранками, за ногу стягуючи мене з ліжка, мати повторювала: «ось виростеш, будеш згадувати шкільні роки, як кращі роки у своєму житті». Ні, не згадую такого, не були вони кращими, хоч убий. Що ж там відбувається у тій школі, що вона так травмує дітей? По суті, нічого складного, передача – прийом інформації між суб’єктами процесу.  І все, більше нічого. Точно так само, як іде передача і прийом радіосиг...

Ковчег у камені

(уривок із хронік Глибокої Цивілізації) Світ нагорі мертвий. Колись, дуже давно, там були океани, дерева, вітер. Там жили істоти, які називали себе людьми. Вони ходили босоніж по траві, сміялися під дощем, дивилися на зірки, не знаючи, що ті — вогні їхньої долі. Але коли Сонце роздулося, поглинуло Меркурій, випалило Венеру і злизало атмосферу Землі, люди вже були готові. Вони спустилися під землю. Ми — їхні нащадки. І ми вже не люди в їхньому сенсі. Ми стали іншими. Глибоко під колишніми континентами лежать Міста-Камені. Кожне — як метелик у коконі. Вони живляться геотермальним теплом, циркулюють воду в замкнених колах, створюють кисень у фотобіореакторах, вирощують їжу в грибних садах. Біолюмінесцентні стіни світять м’яко, наче згадка про Сонце. Ми більше не потребуємо зірок. Інтелект людства зберігається в Хроносховищах — великих архівах пам’яті, де думки і спогади записані в кварцових матрицях. Діти вчаться говорити не словами, а світлом і ритмом — ми розуміємо одне одного глиб...