Перейти до основного вмісту

Аварія



Їхав Микола своєю «вісімкою» в Чернігів. Перед самою Красилівкою обігнав його білий Мерседес – новий, «муха не сиділа». Микола прилаштувався ззаду, так і в'їхали разом у село. Тут, де не візьмись, з двору вибігла курка, а за нею півень, і прямо на дорогу!
Не можна сказати, що Микола запізнився з гальмуванням. Як не крути, а у Мерседеса гальма працюють краще. По звуку удару зрозумів, що в’їхав тисячі на дві баксів, не менше. Поки приходив до тями, прикидаючи, де буде брати такі гроші, з Мерседесу вийшла білявка в шубі, оглянула наслідки зіткнення, постукала у зачинене скло:
- Шо будєм дєлать?
Від удару у «вісімці» відірвало бампер, а Мерседес позбувся правого стоп-сигналу і здобув гарну вм’ятину біля нього. Щоб розрахуватись, доведеться продати машину, оцінив збитки Микола.
- Я званю мужу, – заявила білявка, - Вовчік, міня ударілі в зад!
 Микола, з переляку ні живий ні мертвий, не чув, що відповідав Вовчик, але по виразу обличчя білявки було видно – вона «не при дєлах».
- Нічєво нє пойняла, гаварі, я включю громкую связь!
З мобіли забасив Вовчик:
- Он шо, нє держал дістанцію?
- Де-де-ржав, - заїкаючись відповів Микола.
Далі мова зайшла про гальмівний шлях, про стан дороги, аж тут Вовчик спитав:
- А какая у нєво машина?
- Какая-то красная.
І тут Миколу осінило:
- Феррарі!
Секунд двадцять від Вовчика не було чутно жодного звуку. Після цього, він прохрипів частою українською:
- Спитай, у нього є претензії до тебе?
Микола, увійшовши в роль, махнув рукою і поблажливо, ще не вірячи в успіх, мовив:
- Нема!
- Сідай в тачку, і щоб духу твого там не було! - скомандував Вовчик білявці.
Та хутко вскочила в машину і «дала газу». А Микола, прикрутив дротом бампер у своїй «Феррарі», і не поспішаючи, поїхав далі. 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Школі - гаплик

Не школі в цілому, як структурі з передачі знань з покоління в покоління, а школі зокрема, з її будівлями, опаленням, ремонтами, директором, завучами і педколективом, зі «здайте гроші на штори», «до дошки піде…», «а голову ти не забув?»... Цій школі, точно – гаплик. Як і більшість гапликів, цей гаплик також підкрався непомітно. З появою сучасних засобів комунікації, школа перестає бути єдиним місцем, де відбувається передача знань. Незабутня Катерина Кузьмівна ще у кінці 1960-х попереджала: «вдома не бешкетуйте, а вчіть уроки – я по телевізору все бачу». Я сам, як і більшість моїх однокласників, кілька днів вдома вечері до телевізора не підходили, а дехто, навіть показував телевізору зошити з виконаним домашнім завданням. Трохи згодом дійшло, що тодішня техніка ще не здатна на дистанційне навчання. На відміну від сучасної. Саме з її можливостями, останнім часом з перемінним успіхом тривали спроби невеликих гапличків. Проте, початок сучасному гаплику поклав COVID-19, який в основних рис...

Школі - гаплик 2

Перша серія не пройшла не поміченою, а навпаки, викликала ряд питань і зауважень. Тож, щоб детальніше окреслити ситуацію з сучасною школою, пропоную переглянути другу серію, в якій жодних висновків робити не буду. Лише інформація для роздумів, або погляд стороннього. Частенько задумуюсь над тим, чому мене до цих пір цікавить школа? В кінці-кінців, дійшов висновку - це через те, що вона, зараза, свого часу завдала мені таку психологічну травму, яка залишилась на все життя. І це при тому, що я не був серед гірших учнів, скоріше навпаки. А якою ж має бути травма у тих, що не навпаки?  Ранками, за ногу стягуючи мене з ліжка, мати повторювала: «ось виростеш, будеш згадувати шкільні роки, як кращі роки у своєму житті». Ні, не згадую такого, не були вони кращими, хоч убий. Що ж там відбувається у тій школі, що вона так травмує дітей? По суті, нічого складного, передача – прийом інформації між суб’єктами процесу.  І все, більше нічого. Точно так само, як іде передача і прийом радіосиг...

Ковчег у камені

(уривок із хронік Глибокої Цивілізації) Світ нагорі мертвий. Колись, дуже давно, там були океани, дерева, вітер. Там жили істоти, які називали себе людьми. Вони ходили босоніж по траві, сміялися під дощем, дивилися на зірки, не знаючи, що ті — вогні їхньої долі. Але коли Сонце роздулося, поглинуло Меркурій, випалило Венеру і злизало атмосферу Землі, люди вже були готові. Вони спустилися під землю. Ми — їхні нащадки. І ми вже не люди в їхньому сенсі. Ми стали іншими. Глибоко під колишніми континентами лежать Міста-Камені. Кожне — як метелик у коконі. Вони живляться геотермальним теплом, циркулюють воду в замкнених колах, створюють кисень у фотобіореакторах, вирощують їжу в грибних садах. Біолюмінесцентні стіни світять м’яко, наче згадка про Сонце. Ми більше не потребуємо зірок. Інтелект людства зберігається в Хроносховищах — великих архівах пам’яті, де думки і спогади записані в кварцових матрицях. Діти вчаться говорити не словами, а світлом і ритмом — ми розуміємо одне одного глиб...